We should love, not fall in love. Because everything that falls, gets broken.

Hej! Nu tog det sådär lång tid igen och jag har inte skrivit på jag vet inte när.. Och skolan är verkligen min enda bortförklaring. Man kan ju tro att det ska vara ganska lungt såhär nu nära och innan sommarlovet men våra lärare har valt att göra tvärt om och istället göra det extra tufft för oss, så här hemma har jag i stort sätt varje dag suttit med inlämning efter inlämning och är det inte inlämningar så är det prov eller annat som måste göras. Sitter även just nu och håller på med plugg.. Men bestämde mig för att ta en paus och skriva ett inlägg vilket inte blev så bra då detta uppenbarligen redan är ett klago inlägg.. ja, inte lätt sånt här haha.. Ville bara säga att jag lever. Peace!
- Har zero bilder så slänger in en på Ian. ♥

Skriv en kommentar









Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus