Söndag, 12:46

Söndag igen, den dag då man vet att man har en hel vecka framför sig innan det är helg igen, Usch. Men det känns ändå helt okej för jag har en hel del saker att se fram emot i veckan! Går på påsklov på torsdag och på fredag åker jag med Nettan, Sofie, Ämli och Lelle till Ullared! Ska bli riktigt kul. ♥
 
I helgen har det inte hänt så mycket annars.. Igår rensade vi i massor av garderober här hemma, senare på kvällen spelade mamma och jag wii sen var det ju Earth Hour också..
 
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att försökt plugga, behöver verkligen få massor av saker gjort men fastnar hela tiden vid massor av annat som verkar mycket roligare.. Men nu ska jag gå ut med hundarna sen blir det pluggposition. Endast. ;)
- Har verkligen inga bilder nu för tiden, Måste ta och ändra på det! Men så länge kan jag bjuda på en bild på den jacka som jag beställde i fredags. ♥ Tack Sofie för du tipsa mig!

Skriv en kommentar









Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus