Never ending.

Och så var söndagen återigen kommen.. Vaknade förundransvärt tididgt imorse (08:00) i alla fall för att vara helg och har verkligen suttit med läxor ända sen dess tills nu, och inget låter eller blir bra.. Jag orkar inte mer och allt känns bara meningslöst har även fysik nationella på tisdag som kommer gå skit. Veckorna fram över innan påsklovet kommer verkligen bli tuffa men det är väl bara att ligga i. Även om det ända jag vill göra är att lägga av.
 
Senare ska jag och resten av familjen över till Nettan och Sofie på lite "inflyttnings fika." Dem har verkligen fått det fint i sin lägenhet nu. ♥ Annars vet jag inte vad som kommer hända under resten dagen. Mer läxor antar jag. Vill även hinna med en spring tur sen, hoppas tiden räcker till.. Solong!
- Bildbrist, en från torsdagens skoldag.

Skriv en kommentar









Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus