Yesterday & Today.

Igår var det söndag och regnigt men det spelade inte så stor roll för mig som var inne i stort sätt hela dagen. Jag, mamma och Jenny hade nämligen en liten babyshower för Nettan och Sofie med prat, lekar, paketöppning och lite gott att äta. ♥ Mysigt till tusen. Om mindre än 3 veckor blir ni två tre. ♥
Går idag in på vecka två på detta sommarlov. Ligger just nu i min säng, i mitt mörka rum med min pyjamas på. Har inga direkta planer för dagen och kände därför för att ta det lugnt idag. Är ganska trött efter ett par nätter med lite för lite sömn. Peace!

Kommentarer

Sofie

2013-07-01 - 11:34:11
Vill ha fler blogginlägg från dig snart ju ♥
Hoppas du sov gott sen igår ;-) vi gick o la oss typ direkt efter att du gått. Haha, får ses en dag när vi inte är helt slut alla 3 tror jag. Men vi får också bada snart? :D hoppas på fint väder snarast!
Kram ha det bra!!

Skriv en kommentar









Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus