Långt inlägg.

Har gått ett tag sen sist igen och jag har hunnit göra en del saker under tiden som det stått tomt här. Tänkte att jag skulle sammanfatta de senaste dagarna här under i ett och samma inlägg.
Tisdag, Dagen började med en kort sovmorgon, drog till skolan vid nio och där vi började städa ur skåpen för att sedan kunna lämna in våra nycklar, förevigt(!!) Efter lunch drog jag hem och började fixade i ordning mig för att senare under kvällen kunna dra hem till Mirre där jag sedan sov över.

Onsdag, Efter att ha vaknat upp och ätit frukost så började vi fixa i ordning oss inför avslutningskort och avslutningsmiddagen som skulle va under dagen. När det var sagt och gjort så begav vi oss till skolan. Hade det super mysigt under hela middagen och gick hem runt 3 någon gång.
Efter fotograferingen och middagen så gick vi hem och då byte jag om, packade upp lite och sedan var det dags för att gå på systersonens skolavslutning. Efter det så hängde jag med ut på ännu en biltur för att se om vi kunde skymta Atos (vilket vi gjorde) som varit på rymmen i en vecka nu.

Torsdag och skolavslutning! Efter att ha gjort oss i ordning så åkte vi till skolan där vi hade avslutning, fick betyg och sa hejdå, känns helt sjukt att det aldrig mer kommer va VI igen. ♥ Kommer sakna alla något sjukt! Efter avslutningen så gick vi hem och jag började packa och byta om. Därefter åkte vi till Liseberg där vi va under resten av kvällen. Kom hem vid halv 3 någon gång och gick och la mig.

Idag är det fredag och min första dag på sommarlovet. Vädret är inte det bästa men jag hoppas på att ändå kunna fira med lite fredagsmys senare ikväll. ♥ Hoppas alla har det bäst!

Skriv en kommentar









Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus