Dem dagarna.

Helu. Midsommar idag och solen har valt att titta fram för typ första gången på år just denna dag, yes! Gått ett tag sen jag skrev sist nu, har haft ett par roliga dagar och jag tror verkligen att detta sommarlov kommer bli mycket händelsefullt. Igår var det grillning i varamon med härligt folk och jag känner hur jag i stort sätt har saker att se fram emot hela tiden. Hoppas jag hinner med allt som jag vill bara, ska ju bli moster för tredje gången i sommar också, ♥ gud va mycket som händer. haha, lite roligt med tanke på mitt förra inlägg. Men jag antar att dem dagarna också kommer..
(En mysbild från gårdagen. ♥) Idag är det midsommarafton. Vet att det väntas grillning och jordgubbar med familjen senare, därefter så får vi se vad jag bestämmer mig för att göra.

Skriv en kommentar









Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus