Stop searching and you will see.

En ganska tråkig bild från gårdagens roliga kväll tillsammans med Nettan och Sofie, tog flera roligare bilder men dem såg inte lika vackra ut på datan som dem gjorde på kameran. Vi hade i alla fall världens kvällsmys! Letade olika platser att finna en vacker utsikt på här i Motala. Alltihop slutade med att vi hamnade i en stor gunga i en lekpark, där låg vi alla tre klockan tio på kvällen med massa filtar och bara kolla på stjärnhimlen. En urmysig kväll helt enkelt. ♥ 
 
Efter att ha kommit hem från kvälls-äventyret med Nettan och Sofie igår så var det meningen att jag skulle gå hem och sova men istället väljer jag att kolla på massa gamla GG avsnitt och efter dem så avslutar jag med att kolla på en film. Så när jag väl äntligen ska lägga mig för att sova så var klockan halv 6 på morgonen, vilket resultera i att jag vakna ganska sent idag haha. Men har ändå hunnit gå en lång promenad med hundarna och varit ute i Bråstorp. Ikväll så väntas ännu en myskväll med Nettan och Sofie. Sista fredagen innan skolan börjar, tråkigt men sant.

Skriv en kommentar









Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus