Live your dream and never wake up!

Lördag och jag har knappt vaknat än känns det som.. eller jo okej, vaknade vid nio idag men kände inte för att gå upp så jag låg kvar i sängen och kollade på lite serier som jag missat under veckan, därbland en helt ny som nyss börjat. The Carrie Diaries heter den och jag blev kär direkt, tror jag hittat mig en ny favorit serie! ♥ Kärlek!
Åt nästan nyss frukost/lunch och ska nu snart ta mig upp ur sängen och fixa i ordning mig lite sen drar jag nog ut på en promenix med hundarna hade jag tänkt. Där efter eller senare så går jag nog hem till Nettan och Sofie för att se på ytterligare serier. Det blir nog en riktig serie lördag idag, mysigt! ♥ Men senare ikväll väntas tråkigt nog endå plugg!

Skriv en kommentar









Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus