You can't fly unless you let yourself fall.

Blev inget inläg igår trots att en av meningarna med min nya design skulle va att ge mig lite bloggboost. Ohwell, kan ju skriva ett dubbelinlägg om både gårdagen och idag nu istället!
Gårdagen startade ganska sent för min del och med noll planer men som efter en stund helt plötsligt blev ganska många och efter en del tänkade så åkte jag till simhallen med Dani. Efter att ha varit där i vad som kändes som hela dagen så kom jag hem, åt och gick ut med hundarna. Därefter så landade jag i sängen helt slut, och där blev jag fast resten av kvällen. Kollade på serier bl.a Hart of Dixie. ♥ ↓

Idag började dagen lite annorlunda, men mysigt! Har efter alla morgonbestyr inte gjort något speciellt alls egentligen. Åkte förut med och hämta upp Jenny och nyss så åt jag en bit av kladkakan som mamma och jag också hann med att baka förut, som förövrigt blev riktigt lyckad. ♥ ↓ Senare vet jag inte riktigt vad som händer. Fredags mys med film eller serier skulle jag gissa på. Peace!

Skriv en kommentar









Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus