Ny vecka!

Och så var måndagen kommen och med en start på en ny vecka och påsklov så åt jag en nyttig och god frukost. Är ingen frukost männsika annars men försökte trycka i mig lite frukt som är så gott. Efter att ha ätit så drog jag på mig lite kläder och gick ut med pälsbollarna här hemma och Sussu var med i högsta hugg. Har precis kommit hem och sitter nu här, ovanligt? haha, nej.
Senare under dagen vet jag inte riktigt vad som händer, har ju plugg som ska va inne nästa vecka men vet inte om jag orkar va så effektiv idag.. Det finns ju endå fortfarande 6 andra dagar kvar på lovet. Annars kommer min dag nog bestå av mer promenader med hundarna, kanske ska baka något och försöka ta det lite lugnt. Känner mig lite hängig och igår kväll var jag bomb säker på att jag skulle bli sjuk då min hals värkte något otroligt, men just nu känner jag mig mycket piggare. Kanske bara behövde vila eller så kommer det bli värre vilket jag verligen inte hoppas. Har ju precis fått lov..

Skriv en kommentar









Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus