My alarm clock is a dream killer.

Ja, det var verkligen tufft att gå upp imorse. Inte nog med att man vant sig med all lovlyx och sovmorgon varje dag, nej jag har också gått och blivit sjuk och även om jag lyckats slippa just feber delen för idag så känner jag mig inte speciellt pigg över huvud taget. Halsont och snuva lär få följa med mig under hela dagen. Usch! men drog ändå iväg och "jobba" idag. Sitter just nu och väntar vilket förklarar mitt inlägg.

Ikväll så blir det förövrigt bio med Nettan och Sofie vilket ska bli super kul! Där i mellan så ska jag hinna med att äta och duscha.

- Slänger in en bild från filmen som vi ska se på bion ikväll. The Host, och Gud va bra den verkar va! Stephenie Meyer som skrivit Twilight böckerna har även skrivit denna. ♥

Skriv en kommentar









Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus