Morning!

Jag va uppe riktigt sent igår kväll och kollade ifatt lite serier som jag missat under veckan.. Jag tror inte jag somna förens runt efter 2 någon gång och jag var redan trött vid klockan 10 på kvällen men lyckades endå hålla mig vaken så ni kan ju gissa min förvåning när jag imorse vakna och klockan visade tjugo över 8. Jag kanske inte var så trött som jag trodde..
 
Satte på Tv:n och har luggit och kollat på tecknat ett tag. Snart blir det väl att gå upp och göra något annat, orkar inte ligga mer i sängen nu. Senare under dagen vet jag inte riktigt vad som händer, men något blir det nog. Det finns alltid något som måste göras.                              
En oldie, Youie kom nyss in på mitt rum och la sig här bredvid, Mysigare får man leta efter! ♥

Skriv en kommentar









Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus