Sometimes good things fall apart so better things can fall togheter. ♥

Tisdag i dag. Veckorna bara schwischar förbi och tiden räcker inte till.. Har tyskaprov på torsdag och matteprov på fredag och nästa vecka är det SO-prov och veckan efter det är det svenskaprov och därefter kommer jag säkert hinna få mer.. Har ingen tid över och imorgon har jag uttveckligssamtal också + att det står bio på schemat i natt, Breaking Dawn part 2. Det får mig att tänka på att jag faktiskt har haft den här bloggen i lite drygt ett år nu.. Minns när jag satt och skrev om samma film fast del 1 här vid samma tid för ett år sen och ikväll ska jag se del två som också är den sista, lite sorgligt men förhoppningsvis så lever slutet upp till förväntingarna. Nu ska jag plugga lite tyska därefter är det mat och sen ska jag försöka sova lite så jag orkar med hela natten. Ha Det! - Today.

Skriv en kommentar









Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus