I want to live, not just survive.

Har nu suttit med precis samma läxa sedan jag sist skrev här och har fortfarande inte kommit förbi fråga 1 på hela inlämningen som ska va inne om drygt två veckor. Då kan ni ju tänka er hur resten av alla frågor ser ut.. Vet helt seriöst inte hur jag ska hinna med eller göra för att allt detta ska gå ihop sig.. Bara nu innan jullovet så har jag 5 prov i olika ämnen, 3 inlämningar, 1 redovisning plus alla övriga läxor att göra och det är liksom bara 2 och en halv vecka kvar innan betygen ska va satta och allt detta ska va gjort.
 
Ska i alla fall släppa allt detta för stunden nu och gå och ta en dusch. Därefter ska jag plocka i ordning lite, sen ska jag återgå till svenskan en liten stund till och efter det ska jag gå över till Nettan, Sofie och Ämli och spendera resten av kvällen där. Imorgon ska och kommer i alla fall att bli en bra dag. ♥

Skriv en kommentar









Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus