Days.

Tisdagen i stockholm var super! Efter att ha sett kungafamiljen åka förbi i sina vita bilar så gick vi på rundvandrig i både Gamla stan och på riksdagen därefter gick vi runt och shoppade för hela slanten. Efter en lång dag i storstan så satte vi oss i bussen hem till lilla Motala igen. Bussresan hem var lika bra som resten av dagen då det sjungdes allsång och pratades för fullt. ♥

- Bild tagen i stockholm av Matilda


Lördag igår och officiel helg. ♥ Gick upp vid 11 tiden och gick ut och joggade en stund efter det så gick mamma och jag hem till Jenny för att hålla henne sälskap och samtidigt fick jag träffa min två favvoppojkar. Sedan åkte jag med Nettan och Sofie till varamon för att bada. det vart mer lek med boll i vattnet än bad eftersom det var superkallt. En stund efter det så kollade vi på en fin film och även serier sen gick jag hem och åt därfter väntades plugg han även se när fina Loreen van Eurovision. ♥

Söndag. Idag är det morsdag så vi ska nog bara fira mamma. ♥ Sen blir det nog till att lägga resten av min tid på plugg. Hoppas ni har det bra och att dagen förblir. Puss!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus