Perfect. ♥

Hej! Igår åkte Nettan, Jag, Sofie och Jesper på en liten roadtrip till Göteborg, Liseberg lite spontant och roligt, det var den mest bästa dagen på riktigt länge och med den perfekta värmen och inga långa köer alls så gick vi omkring där hela dagen lång. Med mig hem fick jag en lätt solbränna, ett fint klistermärke och nya minnen. ♥ Jag önskar jag kunde göra om allt idag igen..

Men istället har jag nyss kommit hem från skolan och med världens ilamående ska jag nu sätta mig och råplugga.. Usch. Under tiden jag har varit borta här ifrån har jag hunnit äta årets första grillade måltid, gjort läxor i ton och mest njutit av sol och härligt folk. Hoppas ni haft de bra och att dagen fortsätter att va, Kärlek till alla! ♥ (Halvkassa mobil bilder från gårdagens roligheter. ↓)

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus