Ovanligt långt inlägg.

Det känns som att fredagar, helger och ibland måndagar är mina bästa bloggdagar eftersom jag då inte har så mycket annat för mig dirket efter skolan. Men i veckorna så tar skolan och fritiden den mesta fria tiden i från mig så ni få som faktist läser här får ursäkta mig, Även om jag mest skriver för min egen skull.. Idag är det fredag igen och jag har inga speciela planer för resterande tid på denna dag. Ikväll vet jag i alla fall att The Voice Sverige väntas på tv:n även om jag inte njuter av underhållning så värst mycket så är de ändå en tid då vi här hemma samlas och tycker till. Annars hade jag nog bara tänkt att kolla på Big Brother och senare under kvällen/natten kolla på Vampire diaries och spela Ds. ♥ Imorgon är det lördag och helg på riktigt och då hoppas jag på att få fint väder så jag kan gå ut med hundarna och ha kul. Hoppas ni haft en fin dag och att kvällen förblir. Kram och kärlek till alla!

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus