Bättre sent än aldrig, Right?

Har inte skrivit här på år och dagar känns det som, Funderar på om jag ens kommer ihåg hur man gör?
Jobbet tar all tid känns det som och all fri tid jag har vill jag lägga på roliga saker.. därav segheten här som jag nämnt tidigare..
 
I skrivande stund ligger jag hemma hoss kusinerna i Åsarp, Har varit här i några dagar nu eftersom det är min lediga vecka denna vecka, Men i morogn åker jag hem och på måndag återgår jag till verkligheten.. Ville bara medela att jag lever. kram! ♥
- Bild på mig och bror från veckan, ♥

Kommentarer

Lina

2012-08-16 - 23:09:09
Jonna, har din bror två katter som heter Inez och Kenny?! För vi har ju en av de katterna hemma nu, och han ser EXAKT ut som killen som ägde dem från början! <3

Skriv en kommentar









Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus