De dagar jag inte uppdaterat här så har jag sovit över hos Linnea och haft det bäst! Önskar att hela lovet hade varit så som de senaste dagarna (Veckorna) varit. Under dagarna som gått så har Linnea och jag har hunnit ligga ute halva natten på hennes studsmatta med täcken och kuddar och pratat om allt och inget (såg då mitt första stjärnfall) Men han se hela fyra stycken den natten faktikst.) Har även varit nere och solat vid vattnet, Haft filmkväll x2, nämnde jag pratat i timtal? och igår kväll var även Mirre med när vi åkte ner till vattnet på kvällskvisten och hade det mys med filtar och gottigheter efter det vart det skräckfilm och sedan begav sig Mirre och jag oss hem i den tidiga natten smått rädda efter filmen, haha. ♥ - två från dagarna.

Lördag. Vet inte riktigt vart dagen tog vägen, Har varit hemma hos syster hela dagen känns det som och inte gjort en enda viktig sak, förutom att va med mina favvo pojkar då. Även fått lite ångest över skolstarten och sen gjort lite annat som är viktigt för att kunna överleva, you know like eat and stuff. Nedräkningen fortsätter på den med; en dag kvar tills skolan drar igång. Yay! (NOT!)

Skriv en kommentar









Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus