Måndagsglad.

Måndag och ny vecka, Gjorde idag de sista provet innan påsklovet och några läxor har vi inte så jag F.R.I i några dagar nu fram över. ♥ Efter skolan idag så följde Jag med Mirre hem för att kolla på hennes nyfödda lillasyster som var lika liten som en mjölpåse ♥ åh gud jag älskar bebisar och barn av alla slag, efter en lång och mysig pratstund senare begav jag mig hem, väl här hemma möts jag upp av en glad och nyklippt Youie och en annan viftande svans på fyra kortare ben även kallad Sashaplutt. ♥ Har nu hunnit "spela" lite gitarr även fast jag inte kan, haha och ska nu mest bara ta det lungt och invänta kvällens roligheter om de finns några. Hoppas ni haft en fin dag och att kvällen förblir själv så är jag nog så måndags glad som jag kan bli just nu. Puss & Kram!

Skriv en kommentar









Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus